Fredagen den 30 April 2010

Sista dagen denna månad=) Skönt att sommarmånaderna börjar komma=)

Idag är det fullt på schemat! Ska fixa de sista hemma, packa, packa bilen, åka på birsta, åka till sulå=) HAr lite vi måste handla på birsta innan vi åker ut. Dock inget jag kan berätta här förens vi kommit hem=)

Nu har vi fått schemat för skolan. Suger som vanligt. Men det ska funka. Kommer lägga håltimmarna till att fixa servetterna inför dopet. Sedan blir det att fara till timrå direkt när vi kommer hem och duka iordning alls så det är färdigt. På lördagen blir det en hyffsad tidig morgon då smörgåstårtor ska hämtas, insåg att jag inte hinner baka egna, det sista där borta ska göras och man ska hinna göra sig själv iordning=)  Kommer bli super! Är så glad att jag har folk runtomkring mej som vill hjälpa till för att få det färdigt och även under fikat.

Nu längtar ja bara tills den 19de så vi kan beställa tårtor då vi vet hur många vi blir. Är 30-40 som inte svarat. Men har ju till den 19de på sig=) Konstigt bara tycker ja att folk inte hör av sig om dom inte kommer. För det gör jag iallafall.Tycker det hör till om det står OSA. Så man slipper fundera=)

Nej nu ska ja ta o fixa lite mer här hemma så vi kommer iväg i tid=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback