Onsdagen den 25 Augusti 2010

Ja nu är de nära tills skolstart! och som jag längtar=)

idag blir det en fullrulledag=)

Skruttan ska på dagis nu 8 sedan ska jag och thomas sätta oss med första uppgiften i skolan som vi fått=)

Det som står på dagens schema är:

*plocka ordning hemma och dammsuga/skura
*bädda rent i sängar och packa kuddar/täcken.
*Packa åt oss alla 4
*städa bilen
* Packa bilen
*laga matlådor
*åka på barnenshus
*åka in till stan och betala första delen
* åka till siv och gunnar och hämta något där

Sedan är vi klara=) Och allt ska vara kalrt 15 för då ska vi sitta i bilen påväg upp! Sover hos thomas syster inatt och imorgon far vi vidare till skolan=) 6.30 ska vi vara vid affären i viksjö=) Längtar nå så grymt.

Kommer ha med mig både dator och och mobilen så mig kommer ni inte slippa;)

Nej nu blir det att lämna thea och starta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback