Torsdagen den 19 Augusti 2010

Oj ska ja orka mej på detta nu?

Här hemma leker vi sjukstuga på riktigt. Är glad att vi går lite i omgångar iallfall. Först var jag med en hemsk och långdragen skit från att ja började känna av den tills den bröt ut och nu slutligen tills jag nästan känner mig frisk.

Sedan noels tur. Han lyssnade på mina böner! det bröt ut första dagen thomas var ledig. Det forsar ur honom och han har det riktigt jobbigt, sover knappt på nätterna och lite på dagarna, men vi går i skift. Jag tar nätterna och thomas dagarna. Jag är endå så van med att vara vaken nätterna igenom.

Idag kom skrot. "mamma jag är förkyld" Och mycket riktigt. förkyld är hon dock lindrigt än sålänge. Får se hur de utvecklas. SÅ nu väntar jag bara på thomas. Hoppas det inte bryter ut där han ska trotts allt jobba sista vändan nästa vecka och vi har skola då.

Det har med andra ord  knappt hänt något här hemma, vi varvar sovning med mys framför soffan. Därför ja inte skrivit.

Dock har ja bilder på hela lägenheten i kameran nu. Nu är de bara nästa fråga vart är kabeln?!?

Har ett till inlägg att göra så försöker skriva imorgon och hoppas på att ha hittat kabeln då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback