Fredag kväll=)

Ja nu är det åter kväll och jag är TRÖTT! thomas kusiner och moster var här nu ikväll=) riktigt trevligt=) Noel fick  en body och en dress jätte söt=) och thea fick en mössa=) Just ja en filt fick han också=) helt underbar är den=) sedan fick jag popcorn med socker på. ska bli intressant att smaka vad tyskar äter;)

Sedan hade även jessica fixat 4 proppfulla kassar med pojkkläder i 86/92 till bus=) var efter någon hon pluggade meds barn=) Gått igenom de lite fort nu idag och det är massa mysiga kläder och jag behöver inte bry mej om dagid garderoben alls=) Super super tack för att du fixade det=)

Idag har amningen gått riktigt bra på höger sida lite kladdigt men smärtfritt. NU efter en vödring/tömning utan att röra så gick det även hyffsat på vänster. hoppet är inte ute=)

Nu håller thomas på att bädda sängen=) sedann ska jag hoppa in i en snabbdusch och sedan blir det sängen=)

Imorgon blir det en lugn dag ich försöka kurera amningen ännu mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback