Lördagen den 27 Februari

Oj nu är det snart Mars! Tiden springer iväg=) På gott och ont.

Igår vart Noel 4 veckor=) Lillprinsen börjar bli stor=) När thomas och han var på bvc i onsdags vägde han 4170 och var 55 cm lång=)

Idag behöver jag åka på apoteket samt HM. Thea totalvägrar byxorna som jag köpte så ska lämna tillbaka dom och köpa såna som hon redan har. Hon är verkligen inte en tjej tjej utan mer en tjej med starka åsikter! Hon ville nämligen inte ha nå klänningar nu när vi beställde utan ha gröna byxor, tröjor med bilar på och massa sånt haha=) Men vart båda delarna!

Är glad över hms priser, vart kan man få så mycket kläder i bra kvalite *enligt mej* till sånt bra pris? Jag beställde nu 24 plagg. Vart 1300 med frakt. Då har jag basgarderoben för thea i sommar och noel fick 4 bodysar och 2 par byxor haha så nu är de bara att vänta in sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback