Fredagen den 15 januari 2010

ja inatt hände "bara" 1 olycka. det går åt rätt håll för skruttan. Hoppas bara inte gubben åker dit också.

Idag tror jag det kan bli en LÅNG dag. Skruttan har vaknat på fel sida, lika så min karl som igår=( så ja dagen lär bli LÅNG! Hoppas bara min kropp håller för mer än vanligt. Men de visar sig.

Helgen skulle vi spendera med ett par underbara vänner ute i skogen, sova där o äta gott och gubbarna skulle dricka gott. Nu blir de inget. Hon ringde igår och även deras lilla pojk hade åkt på magsjuka. Vi får ta det snart endå=) Med eller utan bebis säg;)

Snart är de mindre än 30 dagar kvar. 33 långa skitdagar tyvärr. Hoppas på bara bra besked på onsdag iallafall!

Någon som har nå tips på hur man somnar/ sover bra? Spelar ingen roll när ja lägger mej somnar aldrig före 1. Ligger och vänder o vrider på mej. Sedan sover jag 30-45 minuter för att sedan ligga vaken minst 1 timme oftast blir det 2. Sedan börjar de om. Vissa nätter har ja tur så ja kan sova 2h isträck. "hände inatt" men då är ja vaken desto längre efteråt. Börjar bli less på att få 3-4 timmars sömn totalt på ett dygn! Hade ja inte fått min sömn på dagen jag oftast tar mej hade jag varit helt borta för länge sedan. Hållt på såhär sedan innan jul! SOm sagt kan bli 33 LÅNGA dagar kvar.  Men inte ge upp tillslut kommer han ut och då får ja ännu mindre sömn;)

Nej nu blir de frukost här hemma om någon vill ha förståss

Kommentarer
Postat av: mli

Hej! Oj, jag känner inte till någon frisör som inte klipper barn.



Och jag skulle ju vara dum om jag rekommenderade något annat företag än det jag jobbar åt ;) Trudes.

320:- tar vi för barn.

2010-01-15 @ 09:39:58
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback