MÅndagen den 4 januari 2010

Stort grattis Far på 44 års dagen=) 1 år närmre 60;)

Inatt är andra natten irad jag drömmer om min egen förlossning! man kan ju alltid hoppas att drömmarna stämmer för isåfall så kommer allt gå super fort och super bra. Sedan kommer en liten Bus att komma ut. Men alla andra saker i drömmarna får inte slå in!

Inatt har jag ingen aning om hur skrot har sovit. För detta är första natten på länge jag sovit konstant utan att vakna. Det behövde jag. Mins inte ens att skrot kommit in eller något! Men ja tur man har Thomas.

NU har jag ringt massa samtal. 2 gick bra 1 gick mindre bra. Thomas ska få ringa 1 när han kommer hem också. Sedan är dom viktiga gjorde.

Nu ska ja försöka få lite ordning här hemma. Blir galen snart! Vart för många startade projekt i helgen med möbler, julen och schenken. Men det fixa jag! skiter i fogarna=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback