Måndagen den 12 Juli 2010

Oj inatt sov jag inte mycket. Tur thomas var hemma imorse. Ringde vårdcentralen och fick komma dit. thomas åkte med noel då jag var så grymt trött. Sovit max 20 minuter i stöten inatt då noel skrikit massor.

Dom hittar inga fel på han mer än prickarna och febern, skulle avakta 3 dagar till och ge alvedon och sedan ringa om det var lika eller ringa direkt om det blir värre. Det lutar åt att det är värmeutslag. Nu börjar det dock bli bättre så långe han inte lutar sig eller ligger ner mot något.

Dock är han väldigt gnällig. tror det kliar för honom nu=( Gruvar mig för när thomas ska jobba om han fortsätter såhär på nätterna och är såhär på dagarna. Kommer gå under. Men det ska jag klara!

Idag vart vårat föråd äntligen klart=) Totalt vart det 5 kartonger och 12 sopsäckar samt massa smågrejer till tippen, 8 kartonger och lite saker till prio1 och massa kläder till en vän. Det kallar jag rensning. vi har nu 13 kartonger kvar och lite andra saker. Men absolut inte som förut.

Ikväll  ska sovrummet bli helt klart. Trodde vi var det men det flyttas grejer hit och dit nu när vi rensar. Haha funderar på att även göra klart vardagsrummet. Har lite småpanik över allt just nu.

Nej nu sover Noel så nu ska ja börja=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback