Passar på.

Ja nu är det lugnt här hemma. Thea var trött och ville se prinsessan på tvn. Och Noel ligger och sover i vagnen igen. Hoppas på att han ska ta ett långpass som han brukar kunna göra. 2-3 timmar på eftermiddagen.

Ja natten inatt var inte rolig- började innan 22 då skruttan fick växtvärk. Här hemma är det oftast thomas som duger när skruttan är ledsen och aldra helst på nätterna. Men igår funkade det inte, han fick inge alvedon, han fick inte prata eller vara nära. så jag tog det. Hon somnade om och sov 20 minuter efter alvedon och prat om giraffer och apor. Men Vaknade igen och det var bara jag som dög. Då jag får så grymt ont i ryggen efter för lång stund i hennes säng så lyfte jag henne till oss. Men 2 gav jag upp. thomas var snäll och tog med henne in till hennes rum på hans initiativ. Hon slockade efter bara några minuter tydligen.

Noel sov underbart inatt! somnade 19 som vanligt vaknade 22 och åt lite mat men inte mycket sedan somnade han om. Thea väckte han 2 men då somnade han om utan mat ens och vaknade mellan 6.30-7.30 mins ej nu! Helt underbart. Hoppas det håller i sig så man kan flytta in noel till thea snart.

Oj tänkte skriva mera men thea vill inte se film längre



thea liten! i grymt förstora byxor! Jag tycker fortfarande dom är riktig lit varandra



thea på båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback