Söndagen den 11 Juli 2010

Här går tiden fort ! har inte hunnit skriva heller.

Har haft främmande så ska ksriva mer om det imorgon.

Noel har fått massa prickar på armar, rygg, mage, bröstkorg, huvud och rumpa=/ Värmeeksem säger dom som sett det. Men nu börjar jag bli osäker, han har haft det till och från i 2 veckor, kommit sakta krypande, nu är det hemskt!

Nu idag insåg jag att han har feber dock tar alvedonen ner den hyffsat. Och han är jätte gnällig och inte sig själv.

Så imorgon kommer jag ringa vc för att få ett vettigt svar. söker man runt på värmeutslag ska man kontakta sjukvård vid feber eller om det håller i sig mer än 3-4 dagar. Hmm får se vad dom säger.

Nu ska ja dock sova. Om 3 veckor har vi antigen flyttat in i nya lägenheten, eller bor i resväskor=) Hoppas på det första altenativet.

En kompis hade roligt åt mig. Den första kartongen som ska bort och upp är det gardiner, gardinstänger, fönsterlampor och strykjärn i;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback