Onsdagen den 9 juni 2010

Ja nu har jag legat med huvudvärk i 3 dagar. Vart kommer den ifrån?! På kvällarna känns det mer som om det  är migrän. Så däckar tidigt nu för tiden.

Just nu så är det enda som snurrar i mitt huvud en flytt. Hoppas den lägenheten vi ska kolla på i  helgen faller mig och thomas i smaken. Vi har redan hittat 2 negativa saker med den, men det är såna saker som man kan stå ut med. Som att det inte är hiss. MEN då ligger den på 1 våningen istället. Mycket som kan avgöra är nog vart tvättstugan är. Och hur den ser ut. Hoppas på ett stort badrum så man kan skaffa en egen;)

Känns så grymt tråkigt, trivs så underbart i denna lägenhet. den är uppbyggd som jag vill, rummen ser underbara ut i uppyggnaden med dörrar och fönster. Det enda är att den gärna hade fått varit 10 kvm större;) Sedan var den nyrenoverad när vi flyttade in=) och det gör tyvärr att vi har större krav nästa gång vi flyttar.

Skruttan fyller år imorgon=) 10 Juni är ett riktigt speciellt datum för oss=)

10 juni 06 träffades jag och thomas första gången. Dock vart vi inte vi förens i augusti.
10 Juni 07 Våran älskade dotter thea föds
10 juni 09 Får plusset att jag är gravid med Noel=) Dock fick jag ett svagt svagt tvällen innan men det litade ja inte ett skit på=)

Får se hur den 10 juni fortsätter utveckla sig för oss=)

Nu kommer de några bilder till. Ska börja blogga mera på riktigt. funderar på att testa ansluta till mobilen också=)


stora tjejen dammsög själv=)



såhär såg det ut i sängen för ett tag sedan. trodde ja kunde neka att jag sovit men de kunde ja glömma;)



älsklingen och Noel i lördags=) noel älskar att suga på domdär fingrarna heldre det än nappen tyvärr.



älskade underbara skrot=) även det i lördags=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men varför ska ni flytta från en lägenhet ni trivs i? Jag hänger inte med. :-/



Ang. klänningen så är det just så jag känner också. KOmmer man se höggravid ut igen? haha...

MEn den ser himla skön ut. Så svårt när man hittar nåt på postorder och det kostar lite för mycket för att chansa.

2010-06-09 @ 20:24:22
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: svärmor

Mamma / svärmor / Farmors fina familj..

Älskar er alla kram

2010-06-09 @ 20:25:03
Postat av: Mia

ah, då förstår jag! :-)

2010-06-09 @ 20:32:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mjesec/Simone

Du vinner på lotto imorgon och blir ekonomiskt oberoende? ;) haha

2010-06-09 @ 21:21:09
URL: http://prinscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback