OJ vilken natt.

Ja vilken natt det var inatt. Thomas jobbar nätter och jag hade på känn att det inte skulle bli kul just då noel vaknar varenda kväll av sin hosta och bara hostar hostar och hostar så man får ta upp honom. Och ibland hinner thea också vakna...

Igår la de sej i normal tid. satt och hade de lugnt och skönt fram till 19.50 då vaknade noel. Gick in gav han mat och inhalerade, han låg still i sängen men ville inte somna, gick jag ut så skrek han. Så jag satt där på stolen. gjorde inte mig något.

runt 20.20 får han världens hostattack, är precis påväg ut med honom då jag märker att skrot vaknat. Jahapp vad gör man nu?! Försökte kämpa på i deras sovrum ett bra tag men gav upp. La oss i våran säng och kände mig som en urusel mamma som slog igång pippi på videon så hon skulle vara lugnt och varva ner tills noel somnat...

Men så fel jag hade! Hon vart ju trött, så hon kunde inte ligga utan satt sig ibland, dock la hon sig såfort ja sa åt henne. Men då vart ju noel nyfiken. Så efter 3 timmar och 3 flaskor välling somnade ÄNTLIGEN prinsen.

Tog nya tag och skulle söva thea, då noel somnade i våran säng var det bara att söva henne också där, kan inte lämna han själv då risken var att jag somnar om ja la mej i hennes säng med henne... 2 somnar hon... Men det sista hon gör är att väcka noel som vaknade och var vaken till straxs efter 3. somnade ca 3.30.


Men ja vad gör man, hon gick på dagis idag och var pigg på morgonen endå, 11 ringde dem, ögoninflammation... så ja bara hämta henne.

Är lite sur att vi inte kan åka och fira Anders imorgon som fyllde 30 i onsdags. Men jag och Thomas pratade och får jag en bra kväll/natt inatt så åker han iväg själv imorgon, inte hela kvällen men ett tag så han får umgås. Men han ville inte fara om det blir lika illa igen.

Julgranen har vi nu tagit upp=) UNDERBART. imorgon kommer resten av julen fram i alla rum för thomas ville vara med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback